zaterdag 17 november 2012

my picture diary

Vorige week had ik voor het eerst een my picture diary post gemaakt. Ik vond dit leuk om te doen, maar wist niet of ik iedere week zoveel foto's had. Toch besluit ik nu om het te doen. Het aantal foto's zal natuurlijk variƫren per week, maar ik probeer er toch altijd meer dan 5 te hebben.

Zondag avond had ik 3 nailmails gemaakt, 2 binnen europa en de doos is voor amerika met een kerstmis thema. 
Maandag kwam een nailmail uit amerika aan, in de loop van volgende week komt hier een artikel van.

Deze zag ik op 9gag en vond ik echt heel erg grappig. Telkens als ik hem weer zien moet ik er om lachen. Om meer grappige 9gag posts te zien is dit artikel misschien wel wat voor jou.

Deze hele mooie quote zag ik op facebook en ik moest hem zeker opslaan. Meer heb ik er niet echt over te zeggen, maar dit is een van de mooiste quotes die ik ooit heb gezien.

Mijn moeder had een heel erg lekker gebakje voor me mee genomen, je kan het vergelijken met een cupcake qua smaak. Heel erg lekker en dit is vanaf nu mijn vaste gebakje.

Deze foto zag ik wederom op 9gag. Hij is zo raar maar hij is ook leuk. Wat fotoshop allemaal niet kan.
De stipjes op mijn vloer zijn skittles (mijn favoriete snoepjes). Er zat een zakje in een nailmail (vanmiddag een filmpje). Helaas was het zakje open en toen ik het eruitpakte lag alles op de grond. 

Op mijn kamer lagen er overal spullen die gereviewd moesten worden. Tijd voor een beetje orde en ik heb alles in een tasje gedaan. 

Dit was my picture diary voor deze week, ik hoop dat jullie het een leuk onderwerp vinden.
Wat heb jij deze week gedaan?









2 opmerkingen:

  1. hahaha, die foto van 9gag!
    wat zijn nailmails precies?

    P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een nailmail is een pakketje die je krijgt van andere mensen over heel de wereld. Je koopt dan nagellak en andere kleine dingetjes voor elkaar en dit stuur je op.

      Verwijderen