dinsdag 27 november 2012

shoplog

Vandaag hbe ik voor jullie een shoplog. Het is een geschreven shoplog want eigenlijk is het voor the beautyblondie. Ik moet wel toegeven dat ik een beetje lieg want ik heb alles cadeau gekregen maar het leek me toch leuk om het aan jullie te laten zien.


Laten we beginnen bij l'Occitane. Dit is samen met The body shop en Lush een van mijn favoriete merken om mee te douchen/verzorging. Dit zakje lag op mijn bed toen ik terug kwam van een weekendje weg, Het zakje zag er heel erg vrolijk uit. Wat erin zat maakte mij nog vrolijker.
3 samples en de douchegel van de cherry blossom geur. Cherry blossom is mijn favoriete geur dus hier was ik zeker wel blij mee! De verpakking ziet er ook nog eens super schattig uit.
Dan was in naar hollister geweest ( niet alles wat in het zakje zit is van hollister want ik ben ook nog naar kruidvat geweest). Hollister is een van mijn favoriete kleding winkels, en het ruikt er in de winkel altijd zo lekker. De prijs/kwaliteit vind ik ook heel erg goed.
Als eerste dit shirt. Het is een los shirtje ( maat xs). en was 20 euro. Omdat het roze is was ik ook helemaal verkocht, ik kon hem gewoon niet laten liggen.
Dan had ik nog dit shirtje gekocht ( sorry voor de wazige foto). Het is roze met lange mouw ( wederom xs), hoewel ik niet van lange mouw t-shirts hou is deze wel heel erg fijn. Hij was 30 euro, en ook deze kon ik niet laten liggen.
Dan zag ik bij de claires deze kaviaar bolletjes voor nail art. Het leek me leuk om te proberen voor 7 euro dus ik besloot ze te kopen. Als het me lukt maak ik er een tutorial over.
Toen ik bij kruitvat was zag ik een zak met skittles, dit zijn mijn lievelings snoepjes. Omdat het de laatste zak was heb ik er niet meer gekocht, maar met 1 zak vind ik het ook niet zo erg.
Natuurlijk moest ik ook nagellakjes kopen, want mijn motto is : je hebt pas goed geshopt als je nagellak hebt gekocht. Ik kocht van de essie kerst collectie leading lady. En van nyc full metal jacket. Beide zijn leuke kerst kleuren.
Bij ons waren alle breaking dawn producten al uitverkocht maar gelukkig waar ik was niet. Ik heb nog snel de blush en de high lighter mee genomen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten