zondag 2 december 2012

My picture diary

Vandaag is de my picture life verplaatst naar het 16 uur artikel, dit komt omdat ik gisteren bij het afscheidsconcert was van swedish house mafia. Het was echt geweldig! Omdat ik vorige week geen my picture diary had zal hij deze week ook wat langer zijn.

 Deze hele week was ik verkouden en voelde ik me niet lekker, toen heeft mijn buurvrouw deze lekkere warme sjaal gebreid. Thuis draag ik hem altijd.
Mijn vriendin is heel erg goed in origami, we verveelden ons in de klas en ze maakte een heel leger van origami vogels. Groot en klein, nu proberen we in ieder lokaal zo'n vogel op te hangen.
Een plakkaatverf tattoo, tja verveling tijdens het leren van de examens.
Mijn vriendin had dit voor me gekocht, spontaan. Ze weet dat dit een van mijn lievelings drankjes is, echt erg lief van  haar.
Ik had krullen gemaakt bij mijn vriendin, ze zien er een beetje raar uit op de foto maar ze zagen er echt prachtig uit.

Mijn buurvrouw had macarons gekocht voor mij en mijn vriendin ( is mijn buurmeisje en we zitten ook bij mekaar in de klas). Erg leuke verrassing tussen het leren.



Mij hondje en ik hebben altijd debiele foto's, daar is deze 1 van. 

Ik vond het strikje heel erg schattig, helaas vond de hond het niet zo leuk en moest het er na 1 minuut er al af. Voor de duidelijkheid, het zat er losjes omheen.
Voor de verjaardag van mijn broer gingen we op restaurant, als dessert nam ik deze overheerlijke chocolade fondue.
Mooie quote.


Dan komen nu een paar foto's van swedish house mafia. Volgende week zondag zal ik hier nog een apart artikel over schrijven want het was echt geweldig! Zo jammer dat ze ermee stoppen. Niet alle foto's zijn van mij trouwens.








Hebben jullie deze week wat leuks beleefd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten