zondag 2 december 2012

Weekly nails

Goodmorning beauties, ik heb weer een weekly nails voor jullie klaarstaan. Deze week helaas geen glitters want ik had er totaal geen tijd voor. Maar wel 3 andere lakjes, en ze zijn alle 3 roze. Kijk snel verder voor een review.

Dit is must have iris van sally hansen. Ik dacht dat dit een super fijn lakje zou zijn. Maar nee, hij denkt niet en heeft geen fijne structuur. Helaas niet wat ik had verwacht voor 8 euro. Ik raad hem niet aan.
Liefde voor dit lakje. Hij blijft goed zitten, dekt goed en lakt fijn. Timbleberry van sinful colors vind ik heel erg fijn en raad ik zeker aan.
Cute as a button van essie is een heel mooi kleurtje wat zoals ik van essie gewoon ben heel fijn lakt,dekt en goed blijft zitten. Deze laat ik puur zien voor de swatch want ik ben super essie fan dus ik raad alle lakjes van essie eigenlijk wel aan.

Welke nagellakjes heb jij deze week gedragen?

2 opmerkingen:

  1. haha hou je van roze lakjes?;D
    ik heb afgelopen week de hele week Essie's leading lady uit de kerstcollectie opgehad!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen