donderdag 29 november 2012

essence breaking dawn pigments

Vandaag weer een review over een product van de essence bd( breaking dawn) lijn. Namelijk de pigment in de kleur jacob's protection. de pigments vind ik niet echt super maar aangezien ik een twihard ben kon dit niet laten liggen. 
in eerste instantie dacht ik dat hij heel erg leek op black sparrow. maar eigenlijk helemaal niet. Hij is natuurlijk wel zwart maar deze bevat veel meer glitters.
deze foto is zonder flits gemaakt en je kan duidelijk zien dat er heel veel glitters in zitten. Ik vind de kleur leuker dan black sparrow. Of ik hem veel ga gebruiken? Ik denk van niet want zwart is me wat te donker maar de glitters vind ik wel heel erg leuk. Ook vind het ik het jammer dat essence onhandige potjes heeft gebruikt, maar dat is mijn mening over al de pigments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten