maandag 19 november 2012

Nailmail #3

Vandaag heb ik weer een nailmail voor jullie, zoals jullie al in de my picture diary konden zien had ik er 2 gekregen vorige week. Vandaag dus een blogpost over de tweede.


Dit pakketje kwam uit Amerika, het duurde een 1.5 week voor het aankwam. Dat gaat nog best wel snel vind ik. De enveloppe vind ik ook leuk, heb ik in Belgiƫ nog niet gezien.
Dan  nu de nagellakjes, daar draait tenslotte alles om. V.l.n.r Finger paint in go van gogh, pure ice in don't you wish, LA girl disco brites in dance craze, sally  hansen gem crush  in lady pink, wet 'n wild fastdry in how i met your magneta. Ik vin alle kleuren heel erg leuk en ze komen binnenkort wel langs in een weekly nails.

Dan kreeg ik nog een paar leuke make-up goodies. De nagelstickers van fingers, deze hebben een zebra print met diamantjes. Dan een oogschaduw palletje van wet 'n wild in de kleur spoiled brat. De lipgloss op de foto is helaas kapot. De lipstick van wet 'n wild is de kleur 511B en is een hele fijne creamy lipstick.

Wat vinden jullie fijner? Een geschreven nailmail of in een filmpje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten