dinsdag 20 november 2012

W7 the cheek of it blush

Vandaag heb ik weer een review, namelijk over een blush. De blush is van the cheek of it collectie van W7, zelf had ik nog nooit van het merk gehoord maar ik vind dit wel heel erg fijn. Zoals je al kon zien in het filmpje van vanmorgen ben ik er erg blij mee. De kleur is baby pink, wat ik heel erg schattig vind :)

De verpakking is simpel maar eigenlijk nog best leuk! Ik heb een rare tik en ruik altijd aan make-up, ik vind deze blush een beetje stinken eerlijk gezegd. Maar de kleur maakt alles goed!
Ik hou van deze kleur! Hij is roze/koraal met een gouden shimmer erdoor. Het heeft dus ook een beetje ene high lightend effect. Ik ben er heel erg blij mee.


Op de swatch zie je ook al hoe prachtig hij is. Echt baby roze met koraal en een high lighter erin. Ik ben er echt fan van. Ik heb hem dus gekocht op http://www.freshmintcosmetics.nl/ een hele fijne webshop. voor 3.95 euro (10g) wat best budget is. Ik raad hem zeker aan.



1 opmerking: