donderdag 6 december 2012

leuke cadeautjes


De feestdagen komen er weer aan en dat betekend natuurlijk cadeautjes. Vandaag laat ik aan jullie zien wat leuke cadeautjes zijn. Dit is vanuit mijn persoonlijke mening dus dat kan voor iedereen variƫren maar heb een beetje gedacht aan alle leeftijden. Ik doe het in categorieƫn: van 0 tot 5 euro, van 5 tot 10 euro en van 10 tot 20 euro. Ik doe dit bewust omdat niet iedereen 30 euro aan een cadeautje kan geven ( ik zou dit ook niet zo snel doen). Ben je benieuwd kijk dan snel verder.


0 tot 5 euro:
De essence parfums ruiken lekker en zijn erg budget ( voor 10 ml betaal je 2.99). Deze zijn bij kruitvat te koop aan de kassa.


Kruitvat heeft ook heel erg leuke geschenksets ze beginnen al bij 3 euro. Persoonlijk lijkt me deze heel erg leuk.


Kneipp Verwennen Cacao - Geschenkverpakking 
Bij bol.com kan je voor 4.99 een douchegel van kneipp komen met daarbij een douche puff. Op de foto is het de geur chocolade, dit is wel erg lekker en ontspannend.

5 tot 10 euro :

Klik voor vergrootte weergave

Klik voor vergrootte weergave 
Klik voor vergrootte weergave


The body shop heeft ook altijd hele leuke cadeau sets. De bovenste is een cupcake met daarin 1 zeepje en 1 mini douche gel van de chocomania lijn en en 2x een douche puff. Hij is 6 euro. Als 2de foto heb ik een gift cube gekozen in de cherry blossom geur. Deze is 7.50 euro en er zit een douchepuff in,een body puree en een douche gel. Als laatste product van the body shop heb ik een super origineel product, namelijk een kerstbal met een bodybutter en een lipbutter voor maar 8 euro.


Set met 5 mini-douchegels


Yves rocher heeft ook leuke cadeausets, deze is met 5 mini douchegels voor 9euro.

van 10 tot 20 euro:

Klik voor vergrootte weergave 
Deze giftset is voor 19 euro bij the body shop maar wat leuk is aan deze set is dat er voor iedere set dat er verkocht word 1 euro naar beter onderwijs in Nepal gaat. Er zit een douche puf in, een satsuma douchegel, strawberry douchegel, mango douchegel, shea bodybutter, shea lipbutter.

Deep relaxation 
voor 16.50 euro heb je een leuke rituals geschenkset met lekkere mini's. Dit is persoonlijk mijn favoriete geur.
Trind Treat & Care Set
Trind is een verzorgend nagellak merk. In deze set van 19.99 euro kan je kopen bij bol.com

Zo dit waren een aantal cadeautjes die je leuk aan iemand kan geven. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.

1 opmerking: