zondag 9 december 2012

my picture diary

Zondag is weer in zicht en dat betekend dat morgen de examens weer beginnen voor mij. Deze week heb ik niet echt wat speciaals gedaan maar heb toch wel een paar foto's.

`
Ik ben dol op piano spelen, ik heb nu een keyboard maar binnenkort komt er misschien een piano. Blijkbaar was mijn kat dat ook en kwam ook even tokkelen op het keyboard. Ze zal toch nog even moeten oefenen want zo goed was het niet.
Bij swedish house mafia hed ik deze xl t-shirt gekocht. Er staat don't you worry child op. Hij zit zo fijn! Ik hou echt van oversized t-shirts en deze heeft voor mij ook een betekenis. Hebben jullie ook zo'n shirt?
Wat is er nou leuker dan the Simpsons kijken terwijl het sneeuwt met je vriendin? Lachen gegarandeerd.
Ik denk dat het overal wel heeft gesneeuwd, hier ook al ben ik er niet een grote fan van. Ik vond het zou mooi om onze zwarte kat in de witte sneeuw te zien.

Sinterklaas kwam natuurlijk ook deze week. Thuis vieren we sintemaarten op 11 december, maar toch wou ik even met zwarte piet op de foto. 

Eindelijk een nieuw spelletje voor de wii. Ik kan het zeker aanraden. Leuk kerstcadeau om te geven of te krijgen.

Wat hebben jullie deze week gedaan?




1 opmerking: