dinsdag 4 december 2012

natzia's gast artikel: wat ik doe met mijn telefoon

 Vandaag een tag. Wat doe ik met mijn telefoon? Jullie krijgen het allemaal te weten haha! PS sommige foto's zijn niet helemaal scherp moet nog wennen aan de camera! Hahah. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb trouwens ook een nieuw bewerkings programma.




 Mijn telefoon heb ik al meer dan een half jaar. Ik ben er nog steeds super blij mee! Ik hou echt van deze telefoon. Eigenlijk wou ik een iphone maar op zich is deze een beetje het zelfde als de iphone 4. Ik gebruik deze telefoon echt meer dan 5uur per dag.



 Ik heb er ook wachtwoord op zitten! Ik vind het gruwelijk irritant als iemand anders aan mijn telefoon zit. Dit is mijn begin scherm hier staat eigelijk alles wat ik elke dag gebruik. Ik gebruik ook facebook messenger. Ik gebruik ook heel vaak instellingen voor het beeld enzo. En mensen ja ik heb mijn lettertyp ook veranderd van mijn telefoon. Ik vind het zo veel fijner!
 Instagram! Ik zet er echt elke dag op! Ik kan er echt niet zonder. (mijn instagram naam: thebeautyblondie) eigenlijk bij alles is wel thebeautyblondie haha! Love it
 POU! Haha super leuk spel! Eigenlijk is het spel super makkelijk spel. Maar wel super verslavend haha. Mijn naam is 'thebeautyblondie' alweer. Ik heb ook super veel munten dus ik hoef ook niet de hele tijd spelletjes te spelen, voor munten.
 Muziek! Ik kan er echt niet zonder! I LOVE MUSIC! Ik ga altijd in de taxi naar school. En dan luister ik muziek. En ook in de pauzes van school. I can not live without music.
 Camera. Jaaa op school gebruik ik het ook wel. En soms ook voor review foto's bijv als mijn camera leeg is. Super fijn om toch een beetje goede kwaliteit te hebben.
Het mapje 'blog' er zit in bybeautybloggers.nl zeker een aan rader! En wunderlist ook een super fijne app! En bloglovin om een beetje rond te kijken naar andere blogs..Gmail om mijn email van mij zelf en van mijn blog te lezen. En bewerkings app 'pixlr-o-matic' super fijne app om foto's mee te bewerken. Ze hebben ook een website http://pixlr.com/express/

Dit was mijn tag! 

Q: hoe vonden jullie de tag? En welke app's heb jij die je vaak gebruikt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten