donderdag 13 december 2012

nyx lipgloss

Ik had deze al een tijdje deze lipgloss in mijn'' te reviewen bakje" liggen. Ik was er tussen aan het neuzen om te kijken wat ik het liefst wou reviewen en ik zag deze lipgloss. het is een lipglossje van nyx die ik gratis bij de bestelling van fresh mint cosmetics heb gekregen ( klik hier voor de unboxing). De kleur is peach, maar de kleur is niet echt perzik, meer roze met een glitter erdoor.

De verpakking vind ik echt heel erg lief. Zoals je kan zien is de kleur roze en niet peach. Wat me ook opviel toen ik naar de verpakking keek was dat er een lief konijntje opstond. Eronder staat dat hij niet op dieren is getest, HOERA voor deze lipgloss. Nog even een tip tussendoor: als je een ipad/ipod/iphone hebt ( ik weet niet of dit ook geld voor android) kan je de cruelty free app downloaden en zo kan je zien welke merken hus cosmetica niet op dieren testen.
Het is een basic lipgloss aplicator, niks mis mee. De geur/smaak van de lipgloss is ook fijn. De lipgloss voelt niet te zwaar een je lippen en blijft goed zitten. Ik vind op deze punten eigenlijk geen tegenvallers. 
nu begint de kleur een beetje peachy te worden maar toch blijft het roze. De kleur is niet te opvallend maar hij is ook niet nude. Ik vind het een leuk glosje voor overdag. Zeker een aanrader en ik zou ook graag andere lipglossjes van nyx willen uittesten.



2 opmerkingen: