zaterdag 1 december 2012

tag: me and make-up

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie namelijk de me and make-up tag. Ik vind dit wel een erg leuke tag en zag hem al overal op het internet staan. Ik vond hem erg leuk!



Welke foundation gebruik je?
The body shop extra virgin minerals in 202. Dit is mijn aller eerste foundation maar ik vind hem erg fijn.
En welke concealer gebruik je?
Mijn geliefde artdeco concealer
Wat vind je van nepwimpers?
Ik vind het erg leuk voor een feestje of voor een look. Maar ik zou het niet zo snel dragen voor een gewone schooldag
Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja, maar om eerlijk te zijn doe ik dit niet altijd. Jullie wel?
Welke mascara's gebruik je?
Wederom een geliefd product, de clinique high impact mascara
 Sephora of Mac?
Omdat ik nog niet zo veel producten heb van sephora kies ik voor mac, maar ik vind de producten beide wel fijn eigenlijk.
Heb je een Mac-pro kaart?
Nope, helaas.
Welke 'Make-up Tools' gebruik je in je make-up routine?
Een beautyblender, een poeder kwast, een blush kwast, een oogschaduwkwast, een blending brush en een wenkbrauw borsteltje.

Gebruik je een primer voor je oogleden?
 Ja de essence i love stage eyeshadow base, die vind ik erg fijn en is lekker budget.
Wat is je favoriete oogschaduw?
Uuhm, deze vraag is erg moeilijk, maak ik denk toch dat ik voor mac honesty ga.
Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Nee ik kan dit helaas nog niet zo goed, dus ben druk bezig met oefenen.
Hoe vaak prik je met een oogpotlood in je oog?
Niet echt vaak, maar ooit heeft een vriendin van mij dit eens bij me gedaan. Als resultaat: 2 dagen een ontstoken oog.
Wat vind je van losse oogschaduws?
Ik heb er een haat liefde verhouding mee. Ik vind ze fijn omdat ze zo gepigmenteerd zijn maar ik vind het niet fijn dat het altijd zo'n knoeiboel word.

Gebruik je minerale make-up?
Ik heb wel producten waar op staat dat het mineraal is maar ik geloof het niet echt.
Wat is je favoriete lipstick?
  Ik hou niet echt van lipsticks, dit komt omdat ik altijd droge lippen heb. 
 Wat is je favoriete blush?
 Waarom zijn LE producten altijd zo fijn? Mijn favoriet is namelijk de Bd blush.
Koop je make-up op Ebay?
Nee ben ik wel een keer van plan om te doen.
Hou je van 'Drugstore Make-up'?
Ja! essence,catrice,nyc you name it i like it.
Heb je er ooit aan gedacht op make-up lessen te volgen?
Ja, het lijkt me erg leuk. Ik wil er laater misschien ook wat mee doen.
Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel?
Naturel, dit kan je zien in mijn ooglooks en mijn lippen.
Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Lauren conrad ,blake lively en leighton meester.


 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
als je het huis uit kon gaan met maar één make-up product op, wat zou het zijn?
Concealer
Kan je het huis uit zonder make-up?
Soms wel, soms niet. Verschilt bij mij van dag tot dag.
Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Niet altijd, maar ik voel me ook niet goed als ik een plamuurlaag op heb.
Wat vind jij het beste make-up merk?
Voor budget producten is het catrice. Een wat duurder merk is mac.
Wat vind je van make-up?
Ik vind het erg leuk, je kan er vanalles mee doen. Maar teveel vind ik ook niet goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten