maandag 10 december 2012

essence snow jam

Hier zijn inmiddels de eerste sneeuwvlokjes gevallen, maar binnenkort zal dat ook in het essence schap zijn. Vanaf januari tot half februari 2013 zal deze winterse LE in kruidvat te koop zijn.


Essence komt met 3 eyeshadow sorbets. 2.39 euro per stuk.
 
Lilac is my style
 
Top of the ice-stream

 
Life is freeride.
De eyeshadow sorbets trekken mij niet echt aan. Dus ik denk niet dat ik ze zal kopen.

duo jumbo eye pencil. Voor 1.99 euro.
 
let's hit the slop
 
petrol snow queen
Ze trekken me weet niet echt aan, ik vraag me ook af hoe groot ze zullen zijn.

lipbalm voor 1.59 euro.
 
lilac is my style.
 
goofy-blue  
Ik denk ook niet dat ik deze zou gaan kopen, tot nu toe vind ik de LE nog niet echt spectaculair.

Nagellak voor 1.69 euro.

 
Goofy-blue                Lilac is my style
life is a freeride         on top of the ice-stream
Deze lakjes vind ik heel erg mooi en ik ga zeker proberen om ze te bemachtigen.

mini nagelvijlen 1.39 euro.
 
Deze ga ik ook zeker proberen te bemachtigen. Leuk idee!
24h hand protection balm 1.99 euro.

Deze moet ik zeker hebben, 75ml voor 1.99 is zeker niet veel. Nu hoop ik nog dat hij lekker ruikt en mijn handen goed zacht maakt.

Wat zouden jullie willen hebben van deze LE?

2 opmerkingen:

  1. Behalve de lip balm, wil Ik alles proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vooral benieuwd naar de oogschaduws en de blauwe en groenige lak!

    BeantwoordenVerwijderen