dinsdag 11 december 2012

winterlicious tag

Als is het officieel nog niet zo maar het voelt wel al zo, het is winter. Toen ik een tag over de winter op internet zag gaan kon ik natuurlijk deze niet voorbij laten gaan. Dus voila, ik presenteer jullie de winterlicious tag.

Favoriete winternagellak.
Uuhm moeilijk, ik kan niet zo goed kiezen. Ik heb al een artikel geschreven over kerstlakjes en ik denk dat dat toch ook mijn favoriete winterlakjes zijn. Ik zal eentje kiezen uit het vaste assortiment en dan ga ik toch wel voor essence time for romance.
Favoriet winter lipproduct.
Dit is wel makkelijk, blistex. Het is echt mijn wondermiddel! Balmi vind ik ook wel fijn maar in de winter is het niet goed genoeg voor mijn lippen.
Meest gedragen winter kledingstuk.
Voor thuis zal dit een oversized coazy trui zijn, hier ben ik echt dol op. Ik durf ze als het koud is wel gewoon aan te houden. I love them! Als ik wat moet kiezen als ik niet thuis ben zijn het wel mijn uggs. Ik vind het echt geweldige schoenen en ze houden mijn voeten goed warm. Als je ze goed verzorgt kunnen ze makkelijk 2 jaar mee dus dan vind ik de prijs niet zo erg. Ik zou ook nog graag een Noorse legging willen maar ik kan er nergens eentje vinden, als jullie tips hebben laat het maar achter bij de comments.
  

 Meest gedragen winter accessoire.
Ik ben niet echt een mutsen of een sjaals type, ik heb wel een sjaal die ik thuis draag. Maar als ik de deur uitga doe ik het eerlijk gezegd nooit een muts op of een sjaal om.
Favoriete wintergeur.
Dit is wel moeilijk, ik vind in de winter wat zwaardere geuren wel lekker. Chocola,vanille, gebakken taart en dat soort geuren. Maar kaneel absoluut niet, ik het echt de meest vieze geur die er bestaat.
Favoriete winterdrankje.
Warme chocomelk en thee. De warme chocomelk het liefst met marshmallow en slagroom.
 
Favoriete winter film.
The titanic, wie heeft de film nou niet gezien? Toevallig botsen ze tegen een ijsberg, super winters toch?
Favoriete kerstliedje.
Heel erg origineel, All i want for christmas of let it snow. Ik luister niet echt veel kerstliedjes maar  als ik er dan eentje moet luisteren vind ik deze toch wel het leukst.
Favoriete kerst eten.
Kerststronk, dit eten wij thuis altijd als dessert en ik ben er dol op.
Favoriete kerst decoratie.
Ik vind een kerstboom erg leuk, maar wat ik nog leuker vind is een kerstdorp. Het is heel erg kitsch maar dat hoort kerstmis te zijn vind ik.
 

Dit was de wintertag, ik wens jullie bij deze alvast een fijne winter toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten